Δευτέρα 21 Φεβρουαρίου 2011

ΠΟΕ.............

Είχα τον κόσμο  
 είχα την χαραυγή.
 Το δέρμα μου άλλαζα
 στα βράχια του πελάγου .
 Ρίγος και πόνος
 κάθε μικρή χαρά
 άμμος κυλούσαν 
 μέσα από τα δάκτυλα μου .
                                                                                                                                                                                                                               Είχα τη φλόγα
 βογκούσα σα σκυλί 
 με την πανσέληνο 
στοιχειό και αρχιδαιμόνιο.
Γράμματα ,λέξεις
σαν το θολό νερό
στον πυρετό μου
 ρίχναν κι άλλο κι άλλο πόνο .                                                                                                                                                                                                                          Κι ήμουν παλιάτσος    
στο κάθε καπηλειό
κάθε γυναίκα μου
ήταν νύφη του θανάτου .
 Σαν μπαλαρίνα   
 χόρευε γύρω μου κουτσά
σαν φτηνοάρωμα
πάνω στα μαύρα τα παλτά μου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου